Een doorlichting van de interne processen en stakeholders en het opmaken van een strategischplan.
Waarom
De Federale Ombudsman botst, zoals de meeste bedrijven, tegen verschillende problemen. Zo is er het toegenomen wantrouwen van burgers t.o.v. “klassieke instellingen” en “het systeem”; de toename van het aantal ombudsdiensten, de moderne technologieën verschaffen de burger andere kanalen om ontevredenheid te ventileren, enz.
WES kreeg de opdracht van de Federale Ombudsman om de organisatie te doorlichten en een strategie uit te werken.
Zo werden de belangen en verwachtingen van interne en externe stakeholders geanalyseerd en werden krijtlijnen uitgetekend voor de komende jaren. Er werd ook een strategie uitgewerkt en vertaald naar operationele werking, HR-beleid en communicatie.
Hoe
Op basis van het “Five P’s for strategy” model van H. Mintzberg (1987) werd de methodologie vastgelegd.
Gerelateerde oplossingen
Adequate bedrijfsorganisatie
Je wilt weten wat de meest adequate organisatievorm is passend bij jouw business model.
Uw bericht is verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Your message has been sent! We will contact you as soon as possible!
Privacy instellingen
Deze website gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw gebruikservaring te verbeteren. Welke cookies en scripts actief zijn en hoe ze gebruikt worden kan u zien links. U kan deze instelling op ieder moment wijzigen. Lees meer in ons privacybeleid
NOTE: These settings will only apply to the browser and device you are currently using.
General
We gebruiken technologieën, zoals cookies, om inhoud en advertentieboodschappen aan te passen zodat deze beter aansluiten bij uw interesses, om socialemediafuncties aan te bieden en om het verkeer op de website te analyseren. Deze informatie over het gebruik van onze website kan gedeeld worden met onze partners zoals Google, Facebook en andere media-en analysepartners.