DataD beheerst alle onderzoekstechnieken voor het marktonderzoek

Wij gaan verder dan Data

DataD organiseert zowel kwalitatief onderzoek als kwantitatief onderzoek en beheerst alle hedendaagse onderzoekstechnieken zoals face to face, telefonisch, focusgroepen, schriftelijk en online.  We gaan verder dan data en leveren helder inzicht in de behoeften en het gedrag van consumenten of klanten in jouw markt en vertalen dit in actiegerichte aanbevelingen.

Big Data voor duurzame groei

Wij analyseren Big Data met het oog op het ontdekken van patronen, correlaties, markttrends, klantvoorkeuren en andere nuttige informatie.

DataD heeft ervaring in verschillende sectoren en verschillende domeinen van onderzoek zoals branding, prijszetting, positionering, employer branding, shopper, klantentevredenheid, imago, overname-onderzoek, concurrentieonderzoek, impactanalyse, vraag- en aanbodanalyse, potentieelonderzoek, inclusief het aanboren van nieuwe markten of marktsegmenten.

Neem de juiste beslissingen dankzij heldere inzichten

DataD verzamelt en integreert market data, business data en big data op jouw vraag tot een volledig en accuraat  beeld van de prestaties in een bepaalde markt of omgeving.

Zo kan je met kennis van zaken doeltreffende besluiten trekken en beslissingen nemen.

Nood aan nauwkeurig marktonderzoek?

Stel je vraag aan onze experts. Wij onderzoeken, rapporteren en analyseren om jouw vraag perfect te beantwoorden.

Consumeter

Hoe zit het met de naambekendheid van jouw product? Zit het imago van jouw bedrijf goed?
Waarom verkiezen klanten een bepaalde service? Wil je te weten komen of een bepaald campagnebeeld zal aanslaan?

De Consumeter biedt je de mogelijkheid om op een budgetvriendelijke manier vragen te stellen aan de Belgische bevolking.

Enkele referenties

Uw bericht is verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Your message has been sent! We will contact you as soon as possible!